The SLC " Happy Time Machine" 2019
The musical play " Time Travel or
the Adventures of the Time Machine"
Week 2 - Time Travel to the Future)))
Week 1 - Time Travel to the Past)))
The SLC " Happy Spaceship" 2018
Week 1
Week 2
The Musical Play "The Little Prince`s Adventures"
Звіт про роботу
літнього мовного табору «Happy Spaceship»
Борівської ЗОШ I-III ступенів
літнього мовного табору «Happy Spaceship»
Борівської ЗОШ I-III ступенів
У Борівській ЗОШ I-III
ступенів у період з 29.05.18р. по 15.05.18р. діяв літній мовний табір «Happy Spaceship»
з метою популяризації англійської мови, підвищення мотивації учнів до вивчення
та практичного застосування англійської мови.
Його завданнями були: допомогти дитині здобути необхідні
мовні навички, непомітно подолати мовний бар’єр, удосконалити розмовну мову,
поєднати навчання із захопливим відпочинком, отримати мотивацію для подальшого
удосконалення англійської мови.
Відповідно до назви табору «Happy Spaceship» дітям
було запропоновано уявити себе на борту космічного корабля, який вирушав у
подорож нашою сонячною системою та всесвітом, а тижні були тематично об’єднані:
-
Перший тиждень «Welcome Aboard!»: діти знайомилися один з одним; вивчали девіз, правила
поведінки; розучували пісні та прислів’я; грали у рухливі і мовні ігри: «What is your name?»,
«How old are you?», «What is your favourite…?»; почали створювати космічне небо, яке доповнювали
протягом табору, та космічні костюми; будували командами ракети із зефіру та
спагеті, взяли участь у святкуванні Дня захисту дітей, на якому виступили з
танцем прибульців. В кінці тижня був підведений підсумок про отримані враження.
-
Другий тиждень «Space Creativity!»:
цей тиждень став основним з
творчої роботи та підготовки до показу п’єси про пригоди Маленького Принца, активно
відбувалися репетиції до п’єси, постановка сцен, танців та пісень, підготовка
костюмів; діти переглядали тематичні фільми про всесвіт, планети, самостійно
готували питання за комічною тематикою для вікторини, розмірковували над
проблемними питаннями «Чи існують прибульці?» або «Чому планети обертаються
навколо Сонця?», мультфільм про Маленького Принца; були розподілені ролі до п’єси,
а також розпочаті репетиції, а ще діти спробували себе у якості художників –
намалювали командами картини «Космічна фантазія» масляними фарбами. В кінці
тижня був підведений підсумок в якості роботи в онлайні з віртуальною стіною на
блозі вчителя, де діти мали змогу поділитися
своїми враженнями та думками.
-
Третій тиждень «Mysterious Space Trip”: діти продовжили грати в рухливі та мовні ігри; брали
участь командами у космічному квесті «Пошук скарбів», власноруч розробили
квести для іншої команди; була проведена генеральна репетиція, а всередині
тижня відбувся показ вистави «Пригоди Маленького Принца». В кінці тижня
відбулося закриття табору, під час якого діти згадали найцікавіші моменти на
фото-слайдах, було підведено підсумки тижня та узагальнено враження від табору,
а також разом із табором «Сонечко» діти з вихователями варили польову кашу.
Вихователь літнього мовного табору «Happy Spaceship»:
О. В. Єсіпова
The SLC "Happy Pirates" 2017
Part 2
The final musical play "If you want to be a Pirate...!"
Peggy the Pint Sized Pirate - A Children's Play
Games online
Board Game (pdf) - Name your favourite
americanenglish-activate-board-games
Board Game - about_me_.pdf
Finger-Family-Song
У Борівській ЗОШ I-III ступенів у період з 29.05.17р. по 15.05.17р. діяв літній мовний табір «Happy Pirates» з метою популяризації англійської мови, підвищення мотивації учнів до вивчення та практичного застосування англійської мови.
Його завданнями були: допомогти дитині здобути необхідні мовні навички, непомітно подолати мовний бар’єр, удосконалити розмовну мову, поєднати навчання із захопливим відпочинком, отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови.
Відповідно до назви табору «Happy Pirates» дітям було запропоновано стати піратами, об’єднатися в команди «Captain Jake» та «Captain Hook», в яких вони працювали протягом табору, а тижні були тематично об’єднані:
- Перший тиждень «Hello, I am a Pirate!»: діти знайомилися один з одним; вивчали девіз, правила поведінки; розучували пісні для гімнастики; грали у рухливі і мовні ігри: «What is your name?», «How old are you?», «What is your favourite…?»; проходили квест «Знайди скарб»; створювали піратські капелюхи, постери та талісмани команд; взяли участь у святкуванні Дня захисту дітей (співали англійські пісні, проводили ігри та конкурси). В кінці тижня був підведений підсумок «Чи подобається тобі бути піратом?».
- Другий тиждень «Happy Pirates Dinner!» - Project Work «What’s on your plate?»: діти повторили лексику з тем: «Їжа», «Їстівні звички», «Корисна та шкідлива їжа та напої»; розучували пісні та діалоги за темами; грали в мовні ігри: «Категорії продуктів», «Перестав слова в реченні»; рухливі ігри з табличками: «Боулінг», «Естафета», «Хустинка», «Фарба»; з’ясовували особисті смаки та уподобання щодо їжі та напоїв; проходили тестування «Чи любиш ти здорову їжу?»; практикувалися в граматиці; складали піраміду харчування; переглядали тематичні мультфільми з використанням піратської тематики; були розподілені ролі до п’єси, а також розпочаті репетиції. В кінці тижня був підведений підсумок в якості проектної роботи «Що на тарілці?», під час якої діти оформлювали та презентували власні тарілки-поробки з улюбленою їжею.
- Третій тиждень «We are actors! – If you want to be a Pirate!»: діти продовжили грати в рухливі та мовні ігри, до яких додалися ігри із використання міміки та жестів; активно відбувалися репетиції до п’єси: постановка сцен, танців та пісень, підготовка костюмів; діти власноруч розробили квести для іншої команди, під час яких треба було знайти захований талісман своєї команди; у середині тижня разом із табором «Сонечко» діти з вихователями варили польову кашу; підсумком стало оформлення спільного постеру у вигляді піратського корабля. В кінці тижня відбувся гала-концерт, під час якого діти показали піратську виставу «Якщо ти хочеш бути піратом…», було підведено підсумки тижня та узагальнено враження від табору. Інтригою свята став пошук скарбів за картою, яку треба було скласти у вигляді пазлу.
Детальну інформацію можна переглянути у блозі вчителя Єсіпової О.В. http://kjjjjk.blogspot.com/p/blog-page_13.html
Вихователь літнього мовного табору «Happy Pirates»: О. В. Єсіпова
Games online
Board Game (pdf) - Name your favourite
americanenglish-activate-board-games
Board Game - about_me_.pdf
Finger-Family-Song
Звіт про роботу
літнього мовного табору «Happy Pirates»
Борівської ЗОШ I-III ступенів
Його завданнями були: допомогти дитині здобути необхідні мовні навички, непомітно подолати мовний бар’єр, удосконалити розмовну мову, поєднати навчання із захопливим відпочинком, отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови.
Відповідно до назви табору «Happy Pirates» дітям було запропоновано стати піратами, об’єднатися в команди «Captain Jake» та «Captain Hook», в яких вони працювали протягом табору, а тижні були тематично об’єднані:
- Перший тиждень «Hello, I am a Pirate!»: діти знайомилися один з одним; вивчали девіз, правила поведінки; розучували пісні для гімнастики; грали у рухливі і мовні ігри: «What is your name?», «How old are you?», «What is your favourite…?»; проходили квест «Знайди скарб»; створювали піратські капелюхи, постери та талісмани команд; взяли участь у святкуванні Дня захисту дітей (співали англійські пісні, проводили ігри та конкурси). В кінці тижня був підведений підсумок «Чи подобається тобі бути піратом?».
- Другий тиждень «Happy Pirates Dinner!» - Project Work «What’s on your plate?»: діти повторили лексику з тем: «Їжа», «Їстівні звички», «Корисна та шкідлива їжа та напої»; розучували пісні та діалоги за темами; грали в мовні ігри: «Категорії продуктів», «Перестав слова в реченні»; рухливі ігри з табличками: «Боулінг», «Естафета», «Хустинка», «Фарба»; з’ясовували особисті смаки та уподобання щодо їжі та напоїв; проходили тестування «Чи любиш ти здорову їжу?»; практикувалися в граматиці; складали піраміду харчування; переглядали тематичні мультфільми з використанням піратської тематики; були розподілені ролі до п’єси, а також розпочаті репетиції. В кінці тижня був підведений підсумок в якості проектної роботи «Що на тарілці?», під час якої діти оформлювали та презентували власні тарілки-поробки з улюбленою їжею.
- Третій тиждень «We are actors! – If you want to be a Pirate!»: діти продовжили грати в рухливі та мовні ігри, до яких додалися ігри із використання міміки та жестів; активно відбувалися репетиції до п’єси: постановка сцен, танців та пісень, підготовка костюмів; діти власноруч розробили квести для іншої команди, під час яких треба було знайти захований талісман своєї команди; у середині тижня разом із табором «Сонечко» діти з вихователями варили польову кашу; підсумком стало оформлення спільного постеру у вигляді піратського корабля. В кінці тижня відбувся гала-концерт, під час якого діти показали піратську виставу «Якщо ти хочеш бути піратом…», було підведено підсумки тижня та узагальнено враження від табору. Інтригою свята став пошук скарбів за картою, яку треба було скласти у вигляді пазлу.
Детальну інформацію можна переглянути у блозі вчителя Єсіпової О.В. http://kjjjjk.blogspot.com/p/blog-page_13.html
Вихователь літнього мовного табору «Happy Pirates»: О. В. Єсіпова
The Final Video "The Cat and the Mice"
Звіт
про роботу та
виконання програми
літнього мовного табору «HAPPINESS»
Борівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
З 30.05.2016р. по 03.06.2016р. у Борівській ЗОШ І-ІІІ ступенів функціонував
літній мовний табір «HAPPINESS».
Метою створення табору було підвищити мотивацію учнів до
практичного застосування ІМ.
Завдання:
• допомогти дитині здобути необхідні мовні навички;
• непомітно подолати мовний бар'єр;
• удосконалити свою розмовну мову;
• поєднати навчання із захопливим
відпочинком;
• отримати мотивацію для подальшого удосконалення іноземних мов.
Основні
принципи діяльності літнього мовного табору:
-принцип зв’язку навчання з життям;
- принцип комунікативної активності учнів;
- принцип зв’язку позакласної роботи з уроками іноземної мови.
- принцип комунікативної активності учнів;
- принцип зв’язку позакласної роботи з уроками іноземної мови.
В результаті
роботи табору були реалізовані наступні ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ – учні:
- отримали
мотивацію для подальшого удосконалення іноземної мови;
-
частково подолали мовний бар’єр;
-підвищили
рівень мовної та мовленнєвої компетенцій;
-набули
навичок усного мовлення, досвіду комунікативного спілкування;
- опановували
навички міжособистісної взаємодії та роботи в колективі;
-формували
полікультурну компетенцію;
-формували
комунікативну компетенцію.
Перший день – 30.05.16
Тема: Хто я? Who am I?
Підтеми: Знайомство. Родина. Хобі. Характер.
Алфавіт. Числа.
Час
|
Зміст роботи
|
Використаний матеріал
|
Зміни в плані роботи
|
Відмітка про виконання
|
8.00-8.30
|
І. Організаційний момент
1. Прийом дітей
2. Ознайомлення з планом роботи ЛМТ, створення
назви табору, девізу табору, правил поведінки.
3. Фізична зарядка
4. Мовна зарядка
|
4. Why do you study English?
|
виконано
|
|
8.30 -10.30
|
ІІ. Робота в командах
1.
Проведення
ігор.
2.
Розучування
пісень.
3.
Розучування
віршів.
4.
Інсценування
коротких п’єс.
5.
Розгадування
загадок.
6.
Проведення
екскурсії
7.
Огляд
навчального мультфільма.
|
1.
“The telephone call”, “ How old
are you?”, “What is your name?”, “ The telegraph”, “ Laying the words”
2.
“ Hello!”, “ The family”, “ I am a
pupil”.
3.
“ About me”, “ My family”, “ ABC”, “ Home”.
4.
“ The mice’, “ The tiger”, “ Why
is the elephant so popular?”
5.
“Animals, my portrait, eyes,
fingers”.
6.
“ Our school garden”
7.
Magic English: Family
|
4.Ознайомлення з п’єсою “ The mice and the Cat’, розподіл ролей
|
1. виконано
2. виконано
3. виконано
4. виконано
5. не виконано (за браком
часу)
6. не виконано (через
погодні умови)
7. не виконано (за браком
часу)
|
10.30-11.30
|
ІІІ. Підсумковий етап
1.
Оформлення
проекту
2.
Підведення підсумків роботи
|
1.
Project “A friendship tree”.
|
виконано
|
|
11.30-12.00
|
ІV. Індивідуальна робота
1.
Підготовка
до заключного концерту.
2.
Надання консультацій.
|
виконано
|
Другий день – 31.05.16
Тема: Яким видом діяльності влітку краще займатися? What summer activity is better?
Підтеми: Пори року. Літня діяльність. Спорт.
Погода.
Час
|
Зміст роботи
|
Використаний матеріал
|
Зміни в плані роботи
|
Відмітка про виконання
|
8.00-8.30
|
І. Організаційний момент
1. Прийом дітей
2. Ознайомлення з планом роботи
3. Фізична зарядка
4. Мовна зарядка
|
4. My favourite activities in summer
|
виконано
|
|
8.30 -10.30
|
ІІ. Робота в командах
8.
Проведення
ігор.
9.
Розучування
пісень.
10.
Розучування
віршів.
11.
Інсценування
коротких п’єс.
12.
Розгадування
загадок.
13.
Проведення
екскурсії
14.
Огляд
навчального мультфільма.
|
8.
“ Find the pair ”, “What do I do?”
“ Hand ”, “ Сolour , “ Draw ”
9.
“ Spring is green ”, “ In summer ”, “ ”.
10.
“ Weather ”, “The rain and all ”, “I
like to play ”, “ A summer day”.
11.
“The Lion “, “ Little
Mouse ”, “ ”
12.
“ Animals ”.
13.
“ Our beautiful forest ”
14.
Magic English: Seasons
|
9. “ Spring is green ”
10. “I like
to play ”
11. Репетиція
п’єси “ The mice and the Cat’
12.Видалити(через брак часу)
13. “ Our school garden”
14. Видалити(через брак
часу)
|
виконано
|
10.30-11.30
|
ІІІ. Підсумковий етап
3.
Оформлення
проекту
4.
Підведення підсумків роботи
|
2.
Project “Activities Tree ”.
|
виконано
|
|
11.30-12.00
|
ІV. Індивідуальна робота
3.
Підготовка
до заключного концерту.
4.
Надання консультацій.
|
виконано
|
Третій день – 01.06.16
Тема: Їсти
чи не їсти? To eat or not to eat?
Підтеми: Їжа. Здоров’я. Покупки. Приготування їжі.
Час
|
Зміст роботи
|
Використаний матеріал
|
Зміни в плані роботи
|
Відмітка про виконання
|
8.00-8.30
|
І. Організаційний момент
1. Прийом дітей
2. Ознайомлення з планом роботи
3. Фізична зарядка
4. Мовна зарядка
|
4. What is your favourite food?
|
Виконано
|
|
8.30 -10.30
|
ІІ. Робота в командах
15.
Проведення
ігор.
16.
Розучування
пісень.
17.
Розучування
віршів.
18.
Інсценування
коротких п’єс.
19.
Розгадування
загадок.
20.
Проведення
екскурсії
21.
Огляд
навчального мультфільма.
|
1.
“ Running game
”, “ Good rules ”,
“ Magic Box ”, “ Snowball ”
2.
“ Bread and butter
”, “ Apples and Bananas ”, “ ”.
3.
“ Supper ”, “ I like coffee ”, “ ”.
4.
“ The fox “, “A Carterpillar
”, “ At a cafe ”
5.
“ Corn ”.
6.
“ Visiting Our shop ”
7.
Magic English: Food
|
1.“ Running game ”, «Bowling Game»
2. “ Bread and butter ”
3.Видалити за браком часу
4. Репетиція
п’єси “ The Mice and the Cat’
5.Видалити за браком часу
6. Видалити за браком часу
7. Видалити за браком часу
8. Відвідування свята «День
Захисту дітей», виготовлення тематичних плакатів, малюнків на асфальті
|
виконано
|
10.30-11.30
|
ІІІ. Підсумковий етап
5.
Оформлення
проекту
6.
Підведення підсумків роботи
|
3.
Project “A Food Tree ”.
|
виконано
|
|
11.30-12.00
|
ІV. Індивідуальна робота
5.
Підготовка
до заключного концерту.
6.
Надання консультацій.
|
виконано
|
Четвертий день -02.06.16
Тема: Які книжки читати? What books to read?
Підтеми: Книги. Бібліотека. Книжкові герої. Зовнішність.
Час
|
Зміст роботи
|
Використаний матеріал
|
Зміни в плані роботи
|
Відмітка про виконання
|
8.00-8.30
|
І. Організаційний момент
1. Прийом дітей
2. Ознайомлення з планом роботи
3. Фізична зарядка
4. Мовна зарядка
|
4. What is your favourite character?
|
виконано
|
|
8.30 -10.30
|
ІІ. Робота в командах
22.
Проведення
ігор.
23.
Розучування
пісень.
24.
Розучування
віршів.
25.
Інсценування
коротких п’єс.
26.
Розгадування
загадок.
27.
Проведення
екскурсії
28.
Огляд
навчального мультфільма.
|
8.
“ Witches- hunters ”, “ Who’s afraid of
the big bad wolf?
”, “ Draw a Monster ”, “ ”
9.
“ Together
”, “ I am singing ”, “ ”.
10.
“ Pussy cat ”, ““ I`ve got two eyes ”, “ ”.
11.
“Eeyore’s Birthday “, “ ”, “
”
12.
“ Books ”.
13.
“
Our Village library ”
14.
Magic English: Books
|
8.“Matching”,
“Running”,
“Bowling”,
“Circle Game”
9. “The more we get Together ”, “If you are happy”
10.видалити за браком
часу
11. Репетиція
п’єси “ The Mice and the Cat’
12.видалити за браком часу
13.Відвідування свята з
нагоди відкриття дитячого садка, виготовлення плакатів
14. видалити за браком часу
|
виконано
|
10.30-11.30
|
ІІІ. Підсумковий етап
7.
Оформлення
проекту
8.
Підведення підсумків роботи
|
4.
Project “ A book tree ”.
|
виконано
|
|
11.30-12.00
|
ІV. Індивідуальна робота
7.
Підготовка
до заключного концерту.
8.
Надання консультацій.
|
9.
Організація запрошення глядачів на
заключний концерт
|
виконано
|
П’ятий день – 03.06.16
Тема: Ми – артисти!
Підтеми: Мистецтво. Музика.
Час
|
Зміст роботи
|
Використаний матеріал
|
Зміни в плані роботи
|
Відмітка про виконання
|
8.00-8.30
|
І. Організаційний момент
1. Прийом дітей
2. Ознайомлення з планом роботи
3. Фізична зарядка
4. Мовна зарядка
|
4.
Compliments
|
виконано
|
|
8.30 -10.30
|
ІІ. Робота в командах
1.
Організація запрошення глядачів на
заключний концерт.
2.
Створення костюмів.
3.
Проведення генеральної репетиції
|
1.Оформлення проекту «My Wishes to Friends”, “My likes and dislikes
about SLC”
2. Створення костюмів.
Боді-арт.
|
виконано
|
|
10.30-12.00
|
ІІІ. Підсумковий етап
1.
Проведення
заключного концерту
2.
Підведення підсумків роботи
|
2.Questionnaire” My
likes/dislikes about Summer Language Camp
|
виконано
|
Вихователі літнього
мовного табору (вчителі ІМ): Приходько О.М., Єсіпова О.В.
Pearson Summer Camp
Практичні поради - літні мовні табори
Безкоштовні ресурси - сайт МОН України
Pearson Summer Camp
Практичні поради - літні мовні табори
Безкоштовні ресурси - сайт МОН України
Комментариев нет:
Отправить комментарий